2013. április 21., vasárnap

~ Különbözök

Nem akarok kapcsolatban lenni azzal akit szeretek. Hogyan magyarázzam ezt meg? Én így képzelek el egy "kapcsolatot", hogy nincs kapcsolat. Szerelem van teljes hőfokon, teljes intenzitással, de kontakt nincs. Ez ellentmond a normákkal, az emberek általános "normális" elképzeléseivel. Én nem vagyok olyan mint mások. Egyáltalán nem. Még akkor sem ha annak tűnök. Kezdjük ott, hogy paranoid skizofréniás vagyok. Ez nemcsak a paranoiákat foglalja magába, hanem egy szokatlan, átlagtól eltérő gondolkodásmódot, személyiséget. Akkor vagyok igazán én, és önmagam, amikor "beteg vagyok" - azaz amikor az én csodavilágomban vagyok. Sajnos ezeket elnyomják a gyógyszerek, gyilkolják az igazi lelkem! 

Belinkelek egy videót egy paranoid skizofréniás kislányról... neki is van egy "saját világa", amiben él, és neki az bőven elegendő. Nincsen szüksége társakra hozzá, mert vannak saját képzeletbeli barátai és démonjai. Igen, ez egy másik világ. A Mi világunk. Szeretnék ebben valakivel osztozni, aki éppen olyan őrült és skizo mint én ;-) Csak sajnos már meghalt a lelkem, és nem tudom előidézni ezen állapotokat.... gyűlölöm ezért a pszichiátriát, elvették az egyetlen dolgot, amit magaménak érezhettem: a Lelkem.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése