2013. április 17., szerda

~ B***meg


Kedves ...!
(egy családtagom)

Gyűlöljél b***meg, azert mert levegőt mertem venni, mert híztam 3 kilót mert már nem bírtam a koplalást amit 1 éve tartottam minden egyes nap. Nem, nem gyűlölsz, de nem is szeretsz.. hiába mondod lépten nyomon, nem hiszek neked. Belédlátok és másokba is. Rohadtul elegem van ebből az életből és mindenből! Az ember csak élni akar, de az hogy még jól is érezhesse magát, az luxus. Kinek akarok megfelelni? Tudjátok mit? Senkinek!! Elegem van abból hogy egyszer nem lakhatok jól, mindig éheznem kell. Van kaja de elvárják hogy úgy maradjak életben hogy NEM ESZEK. Elegem van! 

És nyugodtan utánozz kedves ....! Rájöttél hogy a soványság vonzó, mostmár nagyon kritikus lettél azokkal, akik nem tökéletesek. Hát gratula! És nyugodtan ítélj el, mert enni mertem, mert végre egy év után EGYSZER (!!!) jól mertem lakni. Nem mondtad ki, de érződik a hansúlyodból, hogy elítélsz, mert híztam... jó, hát persze. Tudom, vonzóbb voltam 3 kilóval soványabban. Ez van. Az ember hízik és gyarapszik :-P :-// na ezt csak ironikusan írom... amit ebből ki akarok hozni, hogy mi a f**ért kell ELVÁRNI, hogy haljak bele a tökéletesedésbe, éhezésbe??!! Én is emberből vagyok! Vannak szükségleteim!! Az élethez kell az energia. Akárhogy is tagadom de kell. LÁSD BE KÉRLEK!!! Én még nem tudok fotoszintetizálni!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése