2013. március 31., vasárnap

~ Ürességet akarok

Sírni akarok... és hányni! Annyira kétségbe estem. Telizabáltam magam, és most gyűlölöm magam, undorodom magamtól, és.. és... egyszerűen kikészültem! És ezenkívül is egy csomó bajom van az élettel és magammal. De nem, nem szabad panaszkodnom, ezt nekem kell megoldanom, jóvátennem. Csak van amikor az embernek elszakad az a bizonyos cérna... :-(( Azt hittem, ha eszek jobb lesz, ha nem éhezek egész nap, ha egy kicsit "megnyugodhatok", de ez nem megnyugvás, ez még a közelébe sem ér a megnyugodásnak... ez ponthogy az ellentéte! Sehogy nem ok... sehogy nem jó. Még mindig az a "jobbik dolog", amikor koplalok, akkor nincs mitől kikészülni, igaz hogy kínlódom az éhségtől, de legalább a tudat "jó", hogy üres vagyok. De most.... legszívesebben kihánynék mindent, addig hánynék, amíg csak bírok... és majd később megpróbálkozom vele (hangtalanul), mert nem szabad hogy meghallják itthon. Egyszer már lebuktam - akkor kimagyaráztam valahogy - mégegyszer nem bukhatok le... bárcsak üres lennék már... bárcsak sikerülne ma is hangtalanul hányni.. majd iszom egy jó csomó vizet, olyankor viszonylag sikerül hangok nélkül kiadnom magamból... remélem ma is összejön ez... bocsássatok meg hogy erről írok, de másra nem tudok most gondolni, csak hogy hogyan szabadulhatnék meg a kajától.... :-//


Bocsi, de most ezzel nem tudok egyetérteni! :-/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése