2013. február 19., kedd

~ Én csak VELED szeretnék lenni...



Nem kell senki, senki más... tényleg nem.

Csak TE kellesz nekem.

Ma nagyon megrémültem, mert láttam a Facebookodon, hogy az Események résznél ott van, hogy részt veszel egy bálon, és azt hittem, hogy ez egy olyan bál és vacsora lesz, ahová szerelmes párok mennek. Azt hittem, hogy van valakid, és vele mész el vacsorázni. Utána megnéztem mi is ez a rendezvény, és kiderült, hogy a volt iskolád báljáról van szó. Picit megnyugodtam, de nem teljesen. 

Mikor telefonon beszéltünk, megemlítetted, hogy van egy lakótársad. Azt hiszem ez azt jelenti, élettársad? Bár már szinte mindenbe beletörődtem, mert nem tehetek mást... szeretném ha szeretnél. De nem várhatom el, és nem kérhetem ezt Tőled. Vagy önmagadtól szeretsz, vagy semmi nem fogja felébreszteni Benned ezt az érzést...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése