2013. január 29., kedd

~ Végre emberi

Ma írt Csilla a bura.hu-n, Reményről nekem privát üzit. Azt írta, hogy szerinte Remény nem anorexiás mert van kis pocakja... jajj ennek annyira megörültem, végre valami emberi Reményben, valami ami "nem tökéletes", és arra gondoltam, bárcsak bárcsak így lenne... de sajnos ez nem így van, mert én is láttam képet Remről, és azon iszonyúan sovány. Tényleg jó lenne, ha valamiben lenne "hibája", mert úgy sokkal megközelíthetőbbé válna... Annyira szerettem volna látni azt a képet, amin pici hasikája van, biztos nagyon édes lehet úgy Remény! De Csillának nem volt meg az a kép, csak írta, hogy Márti mutatta neki. 


Én meg kezdek lassan kényszerevőbe átmenni, persze a Bulímiával karöltve. Ma rengeteget ettem, aztán mindent ki is adtam magamból. Aztán ismét konyha, megettem egy narancsot meg 3 db kekszet. Ezt már nem adtam ki, de erősen gondolkozom rajta hogy nemsokára mégis ki kéne hányni. Állandóan éhes vagyok, és annyira kívánom az ízeket.... és mivel "ehetek", mert van egy alternatíva megszabadulni tőle, így meg is teszem. :-//

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése