2012. december 15., szombat

~ Rajongásig Szeretem

Sírhatnékom van... Hiányzik R. Annyira nem érzem a kapcsolatot most, úgy el van tűnve, írtam a Szülinapjára, arra sem reagált. Jó, nem azért írtam, mert vártam, hogy válaszol, de így nem tudom vajon hogy érzi magát, de biztos nem túl jól. Szeretnék valami jóérzést adni neki, hogy érezze szeretve van, hogy nem kell egyedül küzdenie a mindennapokkal, hanem van mellette valaki, akire számíthat. Igaz, hogy nem vagyok túl jó barát, mert még a telefont sem veszem fel. De azért mindemellett, szeretném ha tudná, hogy VAGYOK NEKI. Hogy mindig gondolok rá, hogy nincs egyedül. Testileg igen talán nincs mellette "senki", de lelkileg itt vagyok, és szeretem, és ez mindig így lesz. Most eszembe jutott, hogy akartam a csuklómra egy tetkót (Hope feliratot), s szerintem majd ha eljutok oda, meg is fogom csináltatni. Tudom, hogy nem fogom megbánni, mert mindig szeretni fogom R-et, még akkor is ha ő nem. Nagyon szeretem őt. De ezt már olyan sokszor írtam, és nem tudom jobban leírni, jobban kifejezni, pedig szeretném éreztetni vele, hogy ő a világon a legfontosabb. Fantasztikusan helyes, még soha hozzá foghatót nem láttam. És szeretném ha ezt látná magában, hogy ő kiemelkedő, sokkal jobb mint mások. Azt mondják, egyik ember sem jobb vagy rosszabb a másiknál, de Rem JOBB. Ő tényleg tökéletes, ha vannak is "hibái", akkor azok csak emelnek rajta, bár szerintem nincsenek hibái, vagy ha mégis - mert mindenkinek vannak - neki az csak előnyére válik. Tényleg rendkívüli fiú. A világ leghelyesebb fiúja. Nekem ő tetszik a legjobban, és szerintem másnak is. :-) Bárcsak érezné ezt, bárcsak tudná, ő magasan kiemelkedik, ha megjelenik egy helyen, a levegő megváltozik, mert varázslatos helyességével felkavarja a kedélyeket, mindenki őt figyeli, őt lesi, a kedvében akar járni. Ha mégsincs így, akkor azok irigyek, akik mellőzik. Nem létezik, hogy ne akarja mindenki segíteni őt. Szerintem simán lehetne fiú modell, olyan helyes, sovány, tökéletes alakú. Annyira gyönyörű az egész fiú!! Miért nem tudok elég jó lenni hozzá? Miért nem tudok én is 21 éves lenni? Miért nem tudok én is helyes lenni? Miért nem tudok kicsit szociálisabb és bátrabb lenni? SZERETEM. Meg akarok felelni neki, sőt azt szeretném, ha ő is gyönyörűnek látna. Ezért le fogom magam fogyasztani olyanra, amikor már azt lehet majd mondani, nos igen, SOVÁNY vagyok. Ő annyira annyira sovány!!! Igazi thinspo, igazi motiváció. tulajdonképpen nagyon szeretnék ő lenni, mindene tetszik és minden amit csinál, ahogy viselkedik, és utánozom pár dologban, amikor összejön, mert annyira rajongok érte, azért amilyen Ő!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése