2012. december 15., szombat

~ 3 napos FAST

Elhatároztam magam. Végigcsinálok egy 3 napos fastot. Miért veszem rá magam erre? Először is azért, mert nem akarok hányni állandóan, nem akarok hízni, és legfőképp azért, mert magamnak (és másoknak is) be akarom bizonyítani, hogy van AKARATERŐM. Ha ezt elbukom, akkor végtelenül szomorú leszek. Ma kezdtem a fastot, eddig még jól megy. Már többször rámtört ma az éhség, de megálltam a kényszert hogy egyek. Most megittam két nagy pohár vizet, hogy telítsem a gyomrom. Meg letusoltam jó meleg vízben, az ellazított, elterelte a figyelmem a kajáról. Vettem be Rivotrilt (nyugtató-altató), remélhetőleg hamarosan elbágyaszt, s akkor átalszom a nap hátralévő részét, s így szerencsésen kikerülve a kajálást. =) Este negyed 6 van, azt hiszem ez már önmagában is "szép teljesítmény", hogy eddig kibírtam, s ez ad erőt a továbbiakhoz.



Kérlek, kérlek szorítsatok, hogy végig tudjam csinálni 
ezt a 3 napot zero kajával!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése