2012. december 19., szerda

~ No comment

Jajjj..... most nagyon kivagyok. A kóla miatt. Abban a tudatban voltam hogy 440 kcal, ami szar lenne ugyan de még nem olyan vészes, de ez most nagyon nagyon betett hogy több mint ezer kcal :-( Talán még kiadhatnám magamból, szerintem megpróbálkozom vele. Nem bírom ki... ezt nagyon elrontottam. Soha többé nem veszek "rendes" kólát! Legszívesebben sírnék vagy órákig hajolnék a wc felett amig ki nem jön minden egyes bevitt kcal. De nem fog kijönni a folyadék, mert azt NAGYON NEHÉZ kihányni! Elegem van..... hízni fogok, és ezt el kell viselnem... most megint legalább egy hét mire ezt az egy napot helyrehozom. És ráadásul teli a konyha kajával, mert jön a Karácsony, és persze hogy sokkal többet vett mamám mint amennyire szükség van. Ilyenkor az emberek hajlamosak pluszba venni még kaját, illetve mamám ilyen. De minek vett ennyi bejglit, hogy "nyugodtan" ehessek? Miért nem mondta azt, hogy figyelj ezt Karácsonyra vettem, légyszíves ne edd meg. Nem, hanem ő bevásárolt dupla annyit mint amire szükség van. :-S És még meg is hagyta, hogy NYUGODTAN elfogyhat. F***om az egészbe már.... nem akarok enni, főleg a mai nap után. És nem is fogok, sőt kimegyek mindjárt a wc-re. Hogy lehet így elrontani egy napot?! Erre is csak én vagyok képes....

Önirónia:



FUCK!!!!

CONGRATS TO MYSELF... :-//

(Hányok magamtól) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése