2012. december 19., szerda

~ Megint egy pocsék nap...


A fenébe... csak hízok és hízok... :-( Tegnap hánytam, de csak kb 1/4-ét a bevitt kajának, mert szarul voltam, és nem volt energiám több fél órát hajolni a wc felett.... ma meg voltam a kisboltban, hogy majd veszek Light kólát, erre nem volt Light-os, és én hülye megvettem a rendes cukorral telinyomatott kólát, és meg is ittam egy 2,5 literes flakonnal. Kiszámoltam, összesen 440 kcalt vittem be CSAK a kólával!!! (Ja nem mert nem 1 liter, úristen akkor durva, mert lehet ezer kcalnál is többet) :-S Olyan hülye vagyok... mostanában nem tudok koplalni... csak zabálok és zabálok.... csoda hogy még nem vagyok 50 kg, de le kell állnom. Amugy tök fura, olyan kevésnek tűnik még az 50 kg is, de ha magamra nézek kb azt látom mint 64 kg-os időszakomban. Ez komoly. És rohadtul nem értem.... és nem a szememmel van baj, ez tuti. Szóval rohadtul le kell fogynom. Legalább 45-re. Akkor mondtam azt, hogy ok ez egy elfogadható kinézet nekem. De még az sem sovány volt, csak kb normál, átlagos. És most 48 kg-osan meg el lehet képzelni.... :-S

Amugy ma írtam R-nek emailt. Már nem bírtam ki, hogy ne keressem. Persze megint csak hülyeségeket és semleges dolgokat tudtam írni. (Ráadásul tök nyálasra sikerült). Biztos már elege is van belőlem. Egyébként aktivitást mutatott ma !!! :-D felvette a kedvencei közé Facebookon az egyik focicsapatot :-D Meg még valami Star Trek-es szereplőt. Fura..... gondolkoztam rajta utána, hogy vajon szereti e a focit, de ha igen az eléggé szokatlan lenne szerintem... őt nem olyannak ismerem aki nagy focinéző... illetve nehezen tudom elképzelni róla. De persze attól még lehet :-D Vagy még arra gondolok, hogy mivel lehet meleg (de ezt csak óvatosan írom) ezért tetszik neki az egyik focista.... jó sok hülyeségre gondolok egyből én is :-D Na mindegy.

Ajándékokat még nem vettem. Ma tesómnak odaadtam a karácsonyi "ajándékát", illetve 5 ezer ft-ot, mondtam nem tudom mire vágyik, de ebből majd vesz magának vmit. Nem nagy összeg, de ugye a 30 ezer ft-os segélyemből amiből rögtön el is megy 10 ezer a telefonszámlára (persze ez sem a telefonálás miatt - hanem a részlet kifizetése, meg az előfizetés, hűségnyilatkozat stb.), többre nem telik. Mivel nem csak ő van a családban és mindenkinek kell vmit adnom. Egyébként tesóm kapta összegben a legtöbbet tőlem. A többiekre nem fogok, nem is tudok ennyit költeni. Anyunak sztem veszek egy fülbevalót vagy nyakláncot, meg illatszercsomagot, de eleve egy ilyen illatszercsomag olyan 2 ezer ft-tól kezdődik. A fülbevaló, ha olcsó akkor 1500-ból megúszom, de lehet túl naiv vagyok... és még kell venni mamának, apunak, Imrének, Imre anyjának.... nem is lesz elég a pénzem.... olyan kib***ott drága minden.... :-S 20 ezer ft-om van de ennyi sem lenne csak spóroltam......

Amugy mamám ma hazaállított egy csomó Tesco-s bejglivel, és közölte, járjak rá nyugodtan :-PPP hát köszi - gondoltam, szuper, várhatóan még jobban elhízok..... mert úgysem bírom ki hogy ne egyek. Már megettem 3 szeletet belőle. És ugye ma megittam olyan 1000 kcalt kóla formájában, plusz ettem főtételt. Már bőven 1500 kcal felett járok. És én ennyitől rohadtul HÍZOK :-//// máskor a max 500 kcal mivel kihányom a nagyrészét... és most nem hánytam ki ma. A kólát amugy sem tudnám magában kihányni, a többit meg korán ettem, vagyis ahhoz képest régen hogy kihányhassam. Szal remek, ezek is hájként lerakódnak szépen lassan... :-S

Máskülönben semmi extra nincs velem, neteztem ma, azt már tudjátok hogy írtam R-nek, írtam még Annának a barátnőmnek, meg írtam két vagy három kommentet a Burára. Kb semmit nem csináltam ma. Ja meg írtam ide a blogba, de annak sem sok értelme van.... semmi értelmes gondolatom. Burán írt egy fiú nekem, Magányosfarkas22 a nickneve. Írt egy sort, hogy nem tudja mit írjon de beszélnünk kéne. Ebből kb semmi nem derült ki miért pont nekem írt, és mi a célja. Én meg írtam neki egy egész hosszút, hogy megkönnyítsem a dolgát. :-) Meg kérdezgettem tőle egy két dolgot, mivel gondolom nem nagyon tudta mit és miről írjon. Nem tudom válaszol e. Kiváncsi vagyok. 22 éves, szal lehet "rossz lóra tett" :-D hogy írjam meg neki hogy 30 éves vagyok???? Nagyon gáz igaz? gondolom fiatalabbnak gondolt..... lehet letagadok pár évet majd :-))))) Na jó nem, mivel lehet pont olvassa ezt a blogot, és akkor úgyis kiderül. Na hát ennyi volt ma, tényleg semmi különös.

A fenébe, most annyira visszacsinálnám hogy írtam R-nek.... :-S túl érzelmes lett meg akadékoskodó az az email. Sosem vagyok megelégedve az írásaimmal, de a maival különösen nem. Na mindegy, ezt már (úgyis) elb**tam. :-S

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése