2012. december 8., szombat

~ "Most hogy kimutatom szeretlek, te löksz félre..."

Olvasgatom a Twitter-t. Az egyik tag, ezt írja: 

"Most, hogy végre vettem a bátorságot, hogy felhívjalak, és lépést teszek, azért hogy megmutassam érdekelsz, most meg te nem mutatsz érdeklődést...."

(persze ezt angolul). És belém hasított a gondolat, hogy ez akár lehetne R írása is, de az kizárt. Ő valószínűleg nem nagyon érdeklődik irányomban. Ha eddig nem tette, most ez miért változott volna meg? Ja tegnap előtt hívott, de mivel ki vagyok kapcsolva, nem tudtam vele beszélni. Nem szeretem a telefont. Egyszerűen szorongást vált ki, ha telefonálnom kell. Mindegy. Szal azt kívántam, bárcsak R lenne az a Twitteres srác. Kép csak egy félalakos van feltöltve neki (a Twitteres tagnak), nincs rajta arc, szal simán lehetne ő. De úgyis kizárt hogy ő legyen...


Most én vagyok kicsit úgy, mint R, hogy már nem foglalkozom a dolgokkal túlzottan. Ami van - van, elfogadom. Már megszoktam a magányt. Ez van.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése