2012. december 8., szombat

~ Karácsonyi hangulat :-)

Kezd Karácsonyi hangulatom lenni. Na, és még erről is R jut eszembe, hogy jó lenne együtt sétálni a karácsonyi vásáron, s együtt nézegetni a kirakatokat. 



Emlékszem, mikor kisiskolás voltam, a suliba jött a Mikulás, s mi nagyon vártuk. :-) Izgatott voltam, s emlékszem, mindenki kapott egy kis kemény papírból kivágott Mikulás figurát, ráakasztva egy szaloncukorral. Kis semmiség, mi mégis nagyon örültünk neki. =) Olyan jó hangulata volt. S akkor jött még valaki Mikuláskor, s ott az osztályteremben játszott nekünk egy zongoradarabot. És milyen otthonos volt az egész suli, annyira szerettem! 

Tegnap volt itt apa, s hozott nekem Mikulás csokit. Ilyen Milka, és különleges, s én meg megettem most hajnalban. Nagyon nagyon régen nem ettem már csokit. S most itt volt, s rám várt, s tudtam, nem eszi meg senki. Aztán persze irány a wc a szokásos.... tudjátok mi. Hát sajna ez van.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése