2012. november 13., kedd

~ Pille Könnyű

45.3. Jelenlegi állás. Nem szabad elrontanom. Már amugy el is rontottam, de "kompenzáltam". Ismét kiadtam magamból amit bezabáltam reggel. Tudom nem jó ez így. De akkor hogy kéne csinálnom? Hogyan fogyhatnék, ha nem lenne alternatívaként a hányás? Kell nekem ez az egy dolog, mert nincs más "megoldás". Gyűlölöm a testem. :'-( Minden egyes centiméterét.... de legalább az illúzió megvan, hogy meg tudom változtatni. Van egy cél, és ez ad értelmet a mindennapjaimnak. És nem számít hogy a célért mikhez kell folyamodnom. Most nincs rossz kedvem, mert jól is laktam, de mégsem fogok hízni :-) Kajálás után 46.2 voltam, hányás után 45.3. Azért nem mindegy. És most viszonylag könnyen ment az egész procedúra. Olyan könnyed akarok lenni, mint ez a piros ruhás lány. :-) Pille könnyű. És táncolni akarok, forogni, amíg el nem szédülök, és le nem esek a földre, és valaki, egy fiú (R) ott lenne, és megölelne. És az olyan lenne... Valaki szabadítson ki innen, ebből a világból...!

ÁÁÁÁÁÁ......

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése