2012. október 25., csütörtök

~ Viszonylag minden ok.. vagy csak úgy tűnik

Az előbb írtam R-nek egy rövid levelet, remélem még ugyanaz az email címe. Nem is tudom ezt most miért írom le, talán azért, mert fontos számomra hogy elolvassa, bár nem valami érdekes levél, meg nem írtam benne újdonságot, csupán annyit, hogy fontos nekem, és félek elveszítem a barátságunkat, de tényleg semmi különlegeset nem írtam benne. Csak olyan tehetetlennek érzem magam... tényleg nem tudom hogyan maradjak vele kapcsolatban, mert tényleg nem megy a telefonálás. Régen ment de mostanában nem bírok. Azt hiszem a megfeleléskényszer győzött... :-( Ez elzár engem minden kontaktustól a barátaimmal. Csetre sem nagyon nézek már fel, vagyis felnézni felnézek, csak utána egyből ki is lépek. 

Egyébként fogytam ismét (jupppiii) 45 kg vagyok jelenleg. Ma nem ettem semmit, bár aludtam egész nap, a Rivotril nagyon kicsinált, amit tegnap azért vettem be, hogy tudjak aludni. Hát kicsit "jól sikerült" ez az alvás :-P Most nagyjából jól vagyok, főleg mert nem ettem, és olyankor általában jó a kedvem, ha csak nem vagyok kínzóan éhes, mert akkor az megint egy szenvedés. Ma jó kedvem van. Csak megint itt az este, és megint alhatok, de nem fogok tudni. Most keltem nemrég. Talán kicsit átmegyek mamámhoz beszélgetni, vagy nem tudom....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése