2012. október 31., szerda

~ Muszáj felhoznom magam

Most itt üldögélek, és azon gondolkozom, milyen jó hogy már nincs bennem ma semmi kaja... erre mint egy rémkép beugrik, hogy de, mert megettem egy fürt szőlőt, hogy jobban legyek, mert nagyon gyenge voltam. Szóval ez totál kiesett egy kis ideig a fejemből, és egész jól elkalandoztam abban a tudatban, hogy üres és "ügyes" vagyok. Erre most megint felráz a valóság, hogy nem, én mégsem vagyok ügyes, nincs egy olyan nap hogy ne egyek valamit. A szőlőt azért már csak nem hányom ki, muszáj a vitamin.... meg így is olyan "shit" minden... kell egy minimális energia. De ha lenne erőm ezt is kiadnám, vagy meg sem ettem volna.... szarul vagyok, de nem akarom hogy más lehangolódjon olvasva ezt. Majd lesz jobb időszak is... talán. Most arra kell törekednem, hogy mozogjak, és felhozzam magam a mélyből.

Szerintem most tornázok, aztán letusolok, majd megiszok egy jó csomó vizet, és utána... nem tudom... talán megpróbálok megint aludni, hogy holnap legyen erőm felkelni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése