2012. október 31., szerda

Torta-kérdés

Hát ez a kóláról leszokás valahogy nem akar összejönni. Valószínűleg a gyártók telinyomatják valami olyan anyaggal ami függőséget okoz, s emiatt elvonási tünetek jelentkeznek ha nem iszom. Ma nem volt kólám, és rendesen ki is voltam ütve egész nap, az ágyban feküdtem mint egy darab fa. Ma sajnos megettem a főtételt amit hoztak, amit rendelünk mindig, és utána kiadtam magamból. Többször is kimentem a wc-be míg a mérleg ugyanannyit nem mutatott mint evés előtt, és amíg nem éreztem azt, hogy kijött minden. Ezalatt mamám Tesco-ban volt, és hazaérve azzal fogad, hogy vett egy tortát, ami akciós volt. Mint tudjuk a Tesco-s akciós termékek híresek a minőségükről, de valahogy még ez sem érdekel, ha édességről van szó... illetve az a gond, hogy nagyon kívánom (eddig még nem ettem belőle, nem kezdtük meg), de szar mert millióegy éve nem ettem egy falat édességet sem, még cukros étel formájában sem... tehát mondhatjuk azt hogy a cukor már több éve száműzve lett az étrendemből. 


De most nem is erre akartam kilyukadni, hanem arra, hogy akármennyire is Tesco-s termék, de kívánom, s nem tudom hogy fogok a tudattal lefeküdni, hogy egy torta van a hűtőben. Félek hogy nekiesek, vagy hogy beleeszek. Na jó, azért attól nem kell tartani, hogy felfalom, vagy két szeletnél többet ennék - iszonyúan szégyellném magam mamám előtt, ha a fél torta hiányozna reggelre :-D Szóval a legrosszabb esetben az történhet, hogy két szeletet megzabálok az édességből. DE NEM AKAROM. Ilyen hízlaló műcukros torták nekem nem hiányoznak az életemből, kicsit sem... ezzel bíztatom magam, hogy szar, meg Tesco-s, s nem éri megenni, s "mérgezni" magam vele. Igaz, hogy a kóla is ilyen "mű szarság", de arra meg rá vagyok szokva - mégha a Zero fajtára is. Na szóval, ha ennék a tortából, azt is kihánynám szerintem, mert a lehetőség adott, szóval NEM ÉRI MEG. Nem fogok enni. Majd elleszek vhogy nélküle. Különben is ma már ettem egyszer, többször nem lehet. 45,5 kg vagyok, de úgy hogy hánytam, kijött minden, pedig a napokban már 44-essel kezdődtem. Jó lenne ismét elérni, csak iszonyúan gyenge vagyok. Ha nem ennék SEMMIT, akkor fel sem kelnék az ágyból gyengeség miatt. Most is hatalmas erő kellett, hogy kényszerítsem magam, hogy ne feküdjek. Sajnos le vagyok gyengülve, mondjuk azt értem, hogy valószínűleg a nemevések miatt, de mégsem értem, mert kövér vagyok :-/// A fenébe, muszáj lefogynom. Nincs ma torta - punktum.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése