2012. október 6., szombat

~ Kedvet kaptam..

...fotózni. Sajnos a régi tölthető akkumulátorok (elemek) már tönkre mentek, így kellett vennem újakat. Ígyhát feltekertem a Csaba Centerbe, és körülnéztem a Media Markt-ban. Találtam megfelelőt, ráadásul Energizer márkájú, és kedvezményes volt most, 8db tölthető elem töltővel, csak 5000 ft-ba került. Ez nagyon megérte, reméljük a minősége is megfelelő lesz. Megkérdeztem, hogy megbízható e, meg hogy olyan típusú e ami a gépembe kell, fel is írtam a fényképezőm kézikönyvéből, milyen típusú kell bele, ezek éppen olyanok. Hát majd kiderül, mennyire válik be. 16 órán át kell tölteni az elemeket. Holnap reggel 10 óráig kell benne hagynom a töltőben. Szeretnék ismét elkezdeni fotózni, mindenféle témában, és tervben van sokminden, pl hogy megtanulom JÓL a fotózás művészetét, azt nem mondom, hogy profin, mert ahhoz sokminden egyéb is kell, és nem biztos hogy sikerül, meg nem tudom mennyi kitartásom van, mindenesetre ma áttanulmányozom a fotós könyvemet, meg pár fotós weboldalt. Nagyon izgatott vagyok most, Andris mutatott pár fotót amit készített, szerintem szuperek lettek. Tőle kaptam kedvet, és persze a fotóitól, hogy én is megtanuljam. Szerintem András profi fotós, nagyon jók a képei. Szeretnék úgy fotózni - majd egyszer - mint ő. :-)



Ilyen gépem van (Fuji Finepix S7000).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése