2012. október 6., szombat

~ 16.9-es BMI

A BMI-m immár a 16-os tartományba esik. Most a cél egyenlőre, a 15-ös, mert megnéztem R adataival a testömegindex kalkulátort, ha ugyannyi kg és magas mint amikor még írta korábban, akkor neki 15-ös a BMI-je. Vagyis úgy számoltam hogy 190 cm-nek és 55 kg-al, mert mintha említette volna régebben ezen adatokat, és kíváncsi voltam, nekem mennyit kell még fogynom hogy a BMI-m olyan legyen mint az övé. Még sokat. Azt hiszem nekem 40 kg-nál lesz 15,06-os a BMI-m. Lehet hogy hülyeség hogy ezt csinálom, lehet pár embert idegesít, de szerintem az a lényeg, hogy mi magunk tudjuk, mit szeretnénk. És én tudom hogy szeretnék hasonlítani R-re, persze soha nem fogok, nem leszek fiú, nem leszek olyan helyes és sovány, de mégis ez minden vágyam. Olyan hülye vagyok tudom... hogy mindjárt 30 éves vagyok, és ilyenekkel foglalkozom. De az embert érdekli, hogy hogy néz ki, hogy szeressék és elfogadják. Bár nem feltétlenül súly vagy kinézet függvénye ez, de úgy érzem, én JÓ akarok lenni valamiben, és másban nem igazán jön össze. A fogyás egy olyan dolog, ami megy, ha akarom, tehát tudok fogyni, ha nagyon ráfekszem a dologra... mondjuk lassú a folyamat. De a türelem fontos. Meg ha el is rontom, olyankor tudom, hogy ez csak egy "szükséges rossz", mert néha enni "kell". Vagyis az embernek szüksége van tápanyagra, vitaminokra, olyan dolgokra, amik fenntartják az egész szervezetet, meg a testünk működését. Tehát életben tartanak. Ez fontos, hogy azért vigyázzunk. Ezt most tulajdonképpen magamnak írom, mert nem akarom hogy más is evészavaros legyen. Csak magamat próbálom megerősíteni abban, hogy néha egyek valamicskét, mert nem célom meghalni idő előtt... 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése