2012. október 6., szombat

~ 44.8

44.8 kg voltam reggel, de most ettem, mert 3 napot kihagytam, és ezért most 45.1 vagyok. Hánytam megint, de nem jött ki aminek ki kellett volna, tehát nem ment lejjebb a súlyom. Még szerintem kimegyek a wc-re... vagy végső esetben hashajtó, de az annyit ér mint... szal semmit. Mire hatna felszívódik a kaja. Észrevettem hogy mamám sem eszik, lehet ő is evészavaros (lesz?)... remélem nem. Fogyott 5 kg-ot ami rengeteg. Aggódom érte. És Remért is!! Rem már nagyon nagyon sovány... ugyanakkor gyönyörű.

Egyébként tegnap annyira nem volt energiám, hogy nem tudtam elmenni - megint - az orvoshoz. Olyan fura volt az érzékelésem is, nem aludtam az éjjel, és ez érződött, illetve éreztem mindenben. Homályosnak láttam a környezetem, és alig vonszoltam magam egyik szobából a másikba. Nagyon szarul voltam 2 nap nemevés után. És ez már a harmadik nap volt, csak este ettem valamicskét. Gyűlölök enni. Olyan szennyes dolognak érzem. A hányást is, de az megkönnyebbülés.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése