2012. szeptember 11., kedd

~ Vajon mit érzel?

Vajon mit érzel belül, mikor olvasod ezeket a sorokat? Vajon megmozgat e Téged az, hogy Te vagy a naplóm főszereplője, és imponál e az, hogy ennyire szeretlek? Vagy hidegen hagy, és nem is olvasod, mert nem érzel semmit, és végtelen hosszú monológoknak találod ezeket az írásokat? Vajon mit érzel? 

Azt tudom, hogy mikor Spellbound ír Eszterről a bura.hu-n, és elképzelem, hogy esetleg nekem írja azt a sok szerelmes üzenetet (persze nem, de mégis elképzelem), nekem nagyon is imponál, és vágyom rá, hogy valakinek ilyen fontos legyek, és folyamatosan "gondoskodjon" újabb üzenetekről számomra. Vajon érezhetsz e Rem hasonlót, mikor olvasol? Vajon jó érzéssel tölt e el az, hogy ennyire odáig vagyok érted, és mindened gyönyörűnek látom, és csak veled tudok bármi kellemes időtöltést elképzelni? 

Én szeretném azt adni neked, amit Spellbound ad nekem akaratlanul, mégha nem is hozzám szólnak az üzenetei, jó elképzelni, mert bírom Spellboundot, és számomra kellemes érzés, ha valaki szeret, és én vagyok a főszereplő. Persze Spellbound Eszterért van oda, és ez nem is baj, talán így még érdekesebb a dolog :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése