2012. szeptember 21., péntek

~ Kicsit most rossz érzés...

Írtam R-nek levelet. Talán nem jól tettem, most megint ez olyan megalázkodás érzés nekem... hogy én odáig vagyok érte, és talán ez taszító, és jobb lett volna még várni, vagy egyáltalán nem írni. Mármint nem arról írtam, csak nekem ez azért rossz hogy írtam, mert megint nem vártam meg hogy ő jelentkezik e, hanem nem bírtam ki és írtam.. és nekem ez rossz érzés, de már tényleg nem bírtam.. :-(

És most híztam 1 kilót, 47 vagyok megint. Holnap nem eszek (Fastolok). Ma becsúszott 1 szendvicskenyér vajkrémmel, fél bögre tej és egy joghurt. Nem tudom mennyi kcal, de kb 400 szerintem. Vagy picit kevesebb. Most éhes vagyok, de nem kínzóan. Vagyis úgy érzem ma már kibírom ennyivel.

Bocsi ez most nem lett túl érdekfeszítő blogbejegyzés XD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése