2012. szeptember 4., kedd

~ Bántanak dolgok


Egyébként a fogyással jól haladok ismét. Az előbb mértem, 46,2 kg vagyok. Természetesen tornázni még mindig NEM TUDOK, a sok sok rosszullétemtől, tegnap egész nap aludtam. Tegnap nem ettem semmit. Ezentúl meg fogom tervezni előre, mit fogok enni. A gond mondjuk azzal van, hogy előre mindig úgy tervezek, hogy egész nap nem fogok enni, és aztán mégis kimegyek a konyhába egyik gyenge pillanatomban, és nekiesek a hűtőnek. Bár igaz, hogy most a fenyegetések miatt sincs semmi étvágyam. Nem értem, kinek lehetek útjában, kinek ártottam? Szerintem nincs olyan ember, akit utálnék. Mégis kitolnak velem, lépten nyomon. Talán nem kéne olyan jószívűnek lennem senkivel, nem is akarok, de nem tudok bunkó lenni senkivel.. Mások kihasználják azt, hogy én 'nem bántok' ok nélkül, és ők megelőznek. Ez nagyon nincs jól, és szörnyű hogy ilyen a világ. Mindegy, ezen sem tudok változtatni, mint oly sok más dolgon sem. :-(

Nagyon remélem, hogy holnap végre kicsit jobban leszek, és fent bírok lenni, és tudok esetleg tornázni, meg fórumozni. Egyébként már azt fontolgattam tegnap, hogy teljesen mellőznifogom a netet, de tudom, hogy nem bírnám ki - egyenlőre. Annyira bánt, hogy valakiknek 'szúrom a szemét'... igen, ezzel foglalkozom, és gondolkozom rajta, mert én nem tudok másokat bántani szándékosan, engem mégis megpróbálnak lelkileg kikészíteni, vagy nem tudom... illetve nem tudom miért csinálják, miért küldenek nekem olyan linkeket, hogy "szervezett fenyegetések", de hogy nem jóindulatból, az tuti.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése