2012. szeptember 4., kedd

~ Nem vagyok jól


Elnézést, hogy grafomán vagyok. Elnézést hogy ilyen sokat írok. Próbálom visszafogni magam, de sokszor elkap a késztetés, hogy ÍRJAK.

Már 2 napja nagyon szarul vagyok. És lehet hogy fenyegetnek. Régebben volt chaten példa erre, hogy halálos fenyegetések értek. Mindegy, erről nem akarok nagyon írni, mert ha írok róla, akkor alapot ad a fenyegetőknek még további fenyegetésre. El akarom felejteni a sok rosszat, a sok szenvedést. A legjobban jelenleg az fáj, hogy Reménytől távol vagyok, és nem tudom fenntartani vele a régebbi "biztos kapcsolatot".. így félek, hogy lassan elveszítem :'-( Ez nagyon nagyon fáj, és nem tudok ezen túllépni. Szükségem van Rem-re, a szeretetére, meg mindenre AMI Ő. Gondolom, neki már elege lehet belőlem, egyrészt, mert állandóan róla írok, másrészt abból, hogy hiába próbál meg hívni, nem tud elérni. De még mindig nagyon félek a telefonálástól...

Szeretnék JÓL lenni végre, de félek ez egy olyan vágy, ami nem teljesülhet. Néha azt gondolom, hogy a rosszullétet "küldik belém" olyan emberek, vagy szervezetek, akiknek útjában vagyok. Félek, és gyenge vagyok, és kimerült, és fáradt... nem vagyok kicsit sem jól. :-(

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése