2012. augusztus 1., szerda

Távolság

Vajon tudod mit jelentesz nekem? Vajon tudod, hogy csak védem magam tőled, mert félek megsebezel? De ezt a legpozitívabb értelemben, mert nagyon szeretlek, mindenkinél jobban, és ha megsebezel, akkor ennek így kellett lennie, de valójában talán képtelen vagy megsebezni, mert nem is nyilvánulsz meg. Ez tényleg a legokosabb amit valaha tapasztaltam, de félek azért teszel így, mert nem vagy jól... a múltkor az Alzheimer kórról írtál, és annyira értettem mit akarsz kifejezni, hogy mintha valahol már feladtad volna az életbe vetett hitedet, magányosnak érzed magad, pedig hidd el, nem vagy az, vagyis lehet te így érzed, így mégis az vagy, de én mindig itt leszek neked, a távolban, és szeretlek örökké. De a félelem lebénít, nem vagyok elég jó, elég jó hozzád, Hozzád tökéletes pár illik, olyan aki minden szempontból tökéletes. Én nem vagyok az, de törekszem rá, de tudom soha nem fogom elérni a tökéletességet. Az idő akkor is ellenem dolgozik, ha bármit megteszek, hogy ne így legyen. Nem tudok visszamenni 20 éves koromba, pedig nagyon szeretnék. A lelkem sem tudom kb hány éves lehet, sokmindenen keresztül mentem, de nem ez a lényeg, illetve lényeg, de most itt az a lényeg, hogyan tudnék valamiféle kapcsolatban lenni veled, amit tényleg kapcsolatnak lehetne nevezni (nem szerelmi, csak kapcsolat).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése