2012. augusztus 26., vasárnap

Szeretnék segíteni

Kajálás szempontjából jól állok, illetve ismét fogytam majdnem egy kilót. Este 46,5 voltam, ivás után. Örülök. Csak éppen olyan gyenge vagyok, hogy.... tényleg semmi erőm nincs. Viszont még rengeteget kell fogynom. Talán erős lesz amit mondok de olyan akarok lenni, mint Amy abban az anorexiás videóban (Dr Phil - Deadly Thin) asszem ez a címe. Meg a másik filmben van egy fiatal lány, Vicky (Anorexia Documentaire), ha rákerestek youtube-on kiadja, 7 részes, angol, minirészekből áll. Na ő is gyönyörű sovány, bár a film vége felé már túl sovány. Én egyébként nagyon sajnálom azokat, akik belekerülnek ebbe a betegségbe... tudom hogy ez egy pokol, mindenféle fizikai bajjal, tünettel. Már kezdem én is érezni, hogy beteg vagyok, nem sovány, hanem beteg. A nemevés megbetegített. De mégsem állhatok le. Mert különben sosem leszek boldog, sosem érem el azt amire vágyakozom, sosem leszek elégedett, és minden kritika le fog törni. A sovány emberek gyönyörűek, de viszont az fontos, hogy nem a soványság a lényeg, hanem akit szeretünk, azt önmagáért szeretjük, és szeretnénk segíteni neki. Senki nem tagadja le, hogy a soványság vonzó, nekem is tetszik, de a betegség az NEM. Nem akarom hogy R szenvedjen, szeretném ha nem lenne ilyen sovány (bár nagyon vonzó így is), de jobb lenne ha egészséges és vidám és életerős és jókedvű lenne! Nekem ez mindennél többet jelentene! Kettős érzés, mert magamon változtatni akarok, Remnek meg segíteni, hogy ne legyen ilyen mélyen, hanem bárcsak jobban lenne, ne szenvedne ennyit, hiszen akit szeretünk azt boldognak és egészségesnek szeretnénk látni... olyan nehéz dolog ez az egész.... én szeretnék megfelelni. R viszont gyönyörű, gyönyörű alakkal és arccal, szemekkel, de sajnos nagyon beteg, mert Anorexiás. 


Szeretném ha meggyógyulna.
Szeretném ha jól lenne


Én pontosan ugyanúgy szeretném, mint most szeretem, mert Nagyon Helyes, és annyira aranyos és szeretnivaló! És az, hogy tudom miken megy keresztül, egy olyan szeretetet és törődést ébreszt bennem, amit még soha senki iránt nem éreztem. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése