2012. augusztus 25., szombat

Most ott valahol lent...

Most szerintem nem tudok sokat írni. Levelekkel is el vagyok maradva, Rékának is kéne írnom (levelezőtársam), de nem akarom terhelni a bajaimmal, vidám dolgokról meg nem igen tudok most írni. Egész nap feküdtem, olyan rosszul éreztem magam, mikor pedig felkeltem 1-2 órája, éreztem, hogy nagyon dobog a szívem. Megmértem a vérnyomást (pulzust is mutatja), ez jött ki: 

vérnyomás - 97/66
pulzus - 132

fura, illetve inkább úgy mondom, eléggé megijedtem ettől. (Az eredménynek inkább fordítva kéne lennie, de nem, pont így volt ahogy leírtam). De éreztem is hogy nem vagyok jól. Ittam egy kis Cola Light-ot, attól jobban lettem, meg vettem be Rivotrilt, hátha lejjebb megy a pulzus, de nem ment lejjebb - ugyanannyi. Mindegy, ez van. Azért remélem nem halálos :-P

Hiányzik Rem. Akármennyire hihetetlen is, állandóan rá gondolok. Akármennyire is nincs ennek látszatja, mégis így van. Nem adok jeleket, nem írok neki, nem hívom, mert egyrészt nem akarom zavarni, és az agyára menni a sok (érzelmes) levéllel (persze ő nem mondta csak én gondolom, hogy biztos), másrészt a telefonálás természetesen még mindig egyik gyenge pontom - tehát nem megy. De mégha így is van, azért hiányzik. Mégha talán úgy is tűnik, már eszembe sem jut, mégis mindig Rá gondolok. Hát erre is csak azt mondom, ez van. Minden csak van.... most úgy csak.. vagyok. Spellbound ismét törölt az ismerősei közül, lehet nem tetszett neki a kép amit feltettem magamról (mondjuk azért szerintem ez még nem ok hogy töröljön - mindegy), de az is lehet hogy nincs most ő sem jól. Hát az ő döntése. Én már nem tudok letörni semmitől annyira, mivel amugy is le vagyok törve. Már csak azt szeretném ha legalább a közérzetem javulna, mert nagyon nem vagyok jól. Mamám is rosszul van a balesete miatt, én más okokból, hát úgy látszik, semmi nem jó mostanában. Remélem, Remmel minden rendben és hogy még valamikor az életben lesz valamiféle kapcsolat közöttünk (mármint most itt barátira gondolok, másra nem is merek már gondolni), szóval hogy még valahogy-valamikor üzenünk egymásnak. Biztos hogy ő sincs jól, úgy érzem. Érzem hogy biztos magányos, és hiányzik neki a szeretet. Bárcsak fel tudnám őt dobni valahogy lelkileg. Dehát nem vagyok rá alkalmas... még magamon sem tudok segíteni :-(

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése