2012. július 26., csütörtök

Párbeszéd


Az alábbi párbeszéd az előbb zajlott le mamám és én közöttem. A zárójeles mondatok az amit közben gondoltam.:

Mamám: - Mikor ettél utoljára?
Én: - Tegnap.
Mamám: - Tegnap nem ettél.
Én: - Jó már nem emlékszem, szerintem ettem. (nem akartam hazudni)
Mamám: - Enned kell valamit, ezt nem lehet csinálni! Kikészíted a gyomrod.
Én: - Nem akarok örökké ilyen hájas lenni!
Mamám: - Istenem, sovány vagy, anorexiás akarsz lenni?
Mamám: - Hány kiló vagy, őszintén?
Én: - Nem tudom.
Mamám: - Mondd meg, tudom hogy tudod.
Én: - Na jó 48, na és? Nem a kg számít.
Mamám: - 48 az már anorexiás. (Lófaszt!)
Én: - Nem vagyok anorexiás. Kövér vagyok, nem igaz hogy nem hagyjátok hogy lefogyjak normálisra…
Mamám: - De már sovány vagy! Azt akarod hogy csak a csontjaid legyenek?
Én: - Igen. Nem érted? Neked nem kell engem unszolni hogy egyek! Én felnőtt vagyok és én döntök az életemről.
Mamám: - Nem ez nem így van! Felelős vagyok érted! (De utálom ezt a mondatot!)
Én: - Nem igaz, nem akarok örökké ilyen hájas maradni, nem érted??!
Mamám: - Az csak a húsod, puha a mozgáshiány miatt (Fuck! Tudom hogy hájas vagyok, most te is tanúbizonyságot tettél róla, szóval légy szíves hagyd meg nekem legalább ezt, hogy lefogyhassak!)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése