2012. július 20., péntek

Gyenge vagyok elmenni

Már alig várom hogy meglegyen a "Hope" felirat a csuklómon. De.... nincs erőm elmenni megcsináltatni. Állandóan fekszem, gyenge vagyok és kimerült. Pedig nagyon szeretném azt a feliratot. És NEM CSAK R miatt, hanem mert olyan szép szó az hogy HOPE! És erről az jut eszembe, hogy mindig van Remény, bármi is történik, Reményünk mindig marad... gondolkoztam hogy a "Harmony" felirat nem lenne e jobb, de nekem a Hope sokkal kifejezőbb és jobban tetszik! Ma semmi különöset nem csináltam, sétán és netezésen kívül. Tegnap írtam R-nek, egy levelet, de nem várok választ, csak írni akartam. Remélem, nem vette rossz néven. Sajnos megint nagyon kiadtam magam benne, az érzéseim iránta. Többet nem lesz ilyen. Nem fogok írni, mert félek, zavarom vele. Jó lenne felhívni, de nincs bátorságom. Talán pár nap múlva... Eszméletlenül hiányzik R!!!!


Amugy most 48,3 kg vagyok már pár napja (18,2-es BMI - SOK!). 3 napja fastolok, de nulla dekát fogytam. Hánytam is tegnap, de szégyellem, meg erről nem is akartam írni, de hozzátartozik a dologhoz. Hát jó lenne már látni azt a 47-est a mérlegen!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése