2012. július 20., péntek

Aszexualitás felerősödése


Mostanában semmi szexuális vágyam. Semlegesen élem meg. Nem kívánom, nincsenek ilyen jellegű vágyaim. Korábban voltak, szerintem az, hogy most nincsenek, a fogyásnak tudható be. Mintha olvastam volna, hogy akinek alacsony a testsúlya, főleg anorexiásoknak, sokszor aszexualitás társul hozzá. Jó, én nekem mondjuk nem túl alacsony a testsúlyom, de a normál alatt van bőven. (Persze az már más kérdés hogy én látom - kövér vagyok). De most a BMI-t vettem alapul. Nem tudom örüljek e, vagy nem a szexuális vágy eltűnésének, de számomra talán tényleg nem jelent semmit a szex, nem mozgat meg, sőt! Valahol nem is tudnám elfogadni egy másik ember testi közeledését (tulajdonképpen semmilyen közeledést), nem bírom az érintéseket, bár R érintését nagyon is bírnám, de arra sem vágyakozom túlfűtötten, csak jó lenne, de nem hiányzik semmiféle érintés, jól megvagyok így :-)
Ez a kép amúgy eléggé izgató mondjuk. Vagyis olyan művészien szép!

De érzelmileg annál kiszolgáltatottabb vagyok. Hiányzik R. De mi is hiányzik tulajdonképpen? Hiszen még a telót sem veszem fel.... nem tudom őszintén, mi hiányzik... talán a TUDAT hogy Szeret. Igen ez hiányzik. Ha kimondaná, ha így érezne és tudatná velem. Ez hiányzik, de ha nem érez úgy akkor meg mindegy... akkor ez van, és ezen úgysem tudok változtatni :-(

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése