2012. június 10., vasárnap

Mégegy szar nap

Mai napom totálisan elcseszve. Zabáltam.Vagy 1500 kalóriát. Azt hittem megint ugyanolyan egyszerűen ki tudom adni magamból mint máskor, de nem. Fél órát kínlódtam a wc-n, míg egy csekélyke mennyiség kijött. Pedig mindent megpróbáltam. Akármennyire mélyre dugtam az ujjam semmi... mintha érzéketlen lenne az a részem ami azért felelős, ha félrenyeljük a kaját kijöjjön. Mert ugye az ujjledugás mechanizmusa is ez, hogy arra késztessük a gyomrot hogy kijöjjön a kaja. Semmi eredmény. Így most zaba után 51,8 kg. :-S Többször kimentem hányni, de nem jött össze. Vagy négyszer kint voltam. Lehet még kimegyek majd, és annyiszor ahányszor nem sikerül.


De nagyon szenvedek... itt szívódik fel bennem a kaja és én nem tudok semmit tenni ellene. Még hányás előtt vettem be hashajtót két szem Stadát (de amilyen szerencsétlen vagyok lehetséges, pont azzal a minimális mennyiségű hányással jött ki). Na most vagy fog hatni holnap, ha nem akkor már cs**szhetem. Talán ha vennék be altatót akkor holnapra megint 51,3 lennék amennyi zaba előtt voltam. Megfigyeltem ugyanis - az alvás fogyaszt. Ha ébren vagyok semmit nem fogyok. Mert ugye iszogatok vizet gépezés közben. A legcélszerűbb most az lesz talán, ha veszek be Rivotrilt, és elalszom. De MUSZÁJ hogy holnapra ugyanott legyek legalább amit ma már elértem (zaba előtt). Kivagyok. És fáradt és gyenge és depressziós.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése