2012. június 9., szombat

A Kitartásról

Most érzem azt, hogy kitartóbb vagyok mint ezelőtt, képes vagyok elviselni (jobban) a szenvedést, és lelkileg viszont tökjó érzés az, hogy tudom, lesz eredmény, mert eredményt csak az érhet el, aki félreteszi a pillanatnyi fájdalmakat, kínlódásokat, és kitart, és most nagyon eltökélt vagyok, tudom hogy KÉPES vagyok rá, le tudok menni 50kg-ra, még akkor is ha nagyon szenvedek, és nem szabad MOST feladnom, mikor már egyre közelebb vagyok a régebben kitűzött álomsúlyomhoz, persze már még lejjebb vittem azóta, de egyenlőre az 50 a bűvös szám, azt akarom elérni, és akkor már nagyon boldog és részben elégedett is leszek :-) Utána már "könnyebb lesz", mivel az elért eredmény nagyon fog motiválni. Már ez is hatalmas erő, hogy pár deka híján 51 vagyok, ezt most NEM RONTHATOM EL :-)))) Igen, megcsinálom! Képes vagyok rá. És örülök hogy vettem be nyugtatót, teljesen elnyomta az éhséget. :-)

Valaki kérdezte a pro ana fórumon, hogyan lehetne anorexiás. Én még mindig azt gondolom, ezt nem lehet úgy hogy én most akkor az akarok lenni, de szerintem, ha valaki valamit el akar érni, és nagyon akarja, az talál rá módot, hogyan csinálja. Bocsánat, nem tippeket akarok adni, de aki nagyon akar fogyni, az tippek nélkül is tud, mert nagyon eltökélt, és mindig ezeken gondolkozik, és mindent megtesz ezért. Én soha nem voltam anorexiás, de úgy képzelem, hogyha elviselem a sok szenvedést, és akkor is tovább csinálom, kitartok, akkor képes vagyok tetemes súlytól megszabadulni. Most ezen vagyok, de tudom a folyamat lassú, és a türelem fontos, és szerintem, pl ha ránkjön a binge akkor is jobb az, ha inkább megállunk valahol binge közben, minthogy "minden mindegy már" alapon tovább folytatjuk a kajálást (zabát), én legalábbis magamon ezt tapasztalom, de persze olyankor nagyon nehéz leállni, de nem lehetetlen. Szóval ilyesmiket alkalmazva szerintem lehet fogyni. Bár én nem anorexiás (beteg) akarok lenni, csak sovány és szép. Soványan csinos akarok lenni. soha nem kívánnék magamnak beteg állapotot, bár ez sem egészséges amit csinálok, de nem vagyok beteg. És ez azért jó. Vagyis lehet hogy mégis beteg vagyok, olyan értelemben, hogy drasztikusan próbálok fogyni, és az önértékelésem hangulatom állandóan lent van.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése