2012. június 25., hétfő

Még élek...

Gyenge vagyok, erőtlen és kimerült. Tegnap már kezdtem azt érezni, hogy el fogok ájulni, de szerencsére mégsem történt meg... Azt hiszem az időjárás visel meg ennyire, meg a gyógyszerek. Tegnap este már 49,3 kg voltam, de ettem utána 3 rántott sajtot, és 49,9 lettem, aztán kihánytam a felét, így most vagyok 49,6. Nem akarom ezt csinálni, ki vagyok merülve, tényleg gyenge vagyok, és nem akarok így élni, de már régen ez az életem, rászoktam erre, másképp nem tudok élni. Szörnyű rossz érzés - fizikailag is - ha kaja van a gyomromban. Nemcsak lelkileg csinál ki. Ezért is adom ki magamból, mert szükségem van a tiszta, üres érzésre. Ha van bennem valami úgy érzem, mintha mérgezne belülről. Ezt jobban nem tudom leírni.


Remény nagyon hiányzik, de gyenge vagyok ahhoz is, hogy tegyek azért hogy fennmaradjon a barátságunk, egyszerűen - örülök hogy élek... úgyértem, már nagyon kivagyok mindentől, a szervezetem le van terhelve az evésektől-hányásoktól, időjárás, gyógyszer. Szóval tényleg 0% energy.... De MÉG tartom magam azért.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése