2012. június 24., vasárnap

Vonz a vérzés

Egyik levelezőtársam, Réka mesélte hogy vagdossa magát. Tulajdonképpen nagyon sokan vagdossák magukat. Én azt hiszem sosem tudnék önmagamnak ártani ilyen értelemben, de ki tudja... a hányásról is ezt gondoltam egy időben, aztán most tessék.. 


Valami nagyon vonz a vér látványában, a sebesült emberekben, és amikor ilyen embert látok, gondoskodni akarok róla, el akarom látni a sebeit, és egyfajta "kielégüléssel" tölt el a látvány - na ne gondoljátok azt, hogy örülök más szenvedésének, NEM! De a vérben van valami rendkívül vonzó. Valami magasztos!

Amikor mostanában R-re gondolok, elképzelem pl, hogy megsebesült pl háborúban, vagy verekedés által (mondjuk tudom ő sosem verekedne - gondolom, de ha elkerülhetetlen lenne, ha belekötnének), és nekem el kéne látnom a sebeit, nekem az felemelő érzés lenne... Van egy film ami nagyon nagyon nagyon nagy hatást tett rám, mégpedig a "Harcosok Klubja". aki nem látta, és immunis a vér látványára, az nézze meg feltétlenül!



Szeretnék én is sebesült lenni, és így valamilyen értelemben "hős", el akarok valamit érni, Talán rejtve éppen ezért érzem magam Jézusnak, és ezért kívántam azt egyszer, hogy átélhessem amit ő, hogy a sebeim, fájdalmaim, szenvedéseim által felnézzenek rám, törődést érezzenek irányomban, egyfajta osztozást a fájdalomban, olyan jó lenne, istenem, mostmár kezdem azt érezni én tényleg a sötét oldalhoz tartozom... :-D A báránybőrbe bújt farkas :-D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése