2012. június 28., csütörtök

Hiányzik az én kis csodavilágom

Az az igazság, hogy hiányzik a betegségem; a skizofrénia. Állítólag soha nem fogok meggyógyulni, de semmi tünetem nincs. Régebben olyan volt, mintha egy utazáson lennék a fantázia világában, minden napom egy csoda volt, mert csodálatos gondolatok, élmények vettek körül. Ezek voltak a skizo tünetei. De az orvos és család szerint ezek nem voltak egészségesek, és ezeket el KELL nyomni. Én nem ezen a véleményen vagyok - én élveztem ezt az utazást.


Miért kell megfosztani egy embert az ő saját különbejáratú kis világától? Miért kell, ha ő jólérzi benne magát? Persze a mai világban ugye, még véletlenül se érezd jól magad, szenvedj, kússzál a földön csúszva a kíntól... DE ÉN ÉLNI AKAROK! Nem akarok gyógyszereket! Ezek mérgek! És mindenki "jobban tudja" nekem mi a jó, mint saját magam. Gyűlölöm ezt! Én csak jól akarok kijönni a helyzetből, ha már van a skizofréniám, legalább legyen valami "haszna". De így hogy csak vegetálok, és nem élhetek.... nagyon rossz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése