2012. június 4., hétfő

ÁÁÁÁ

Ó Egek! Mit teszek... hát nem felzabáltam egy adag bolognait?!?! És még csak reggel van. Hogy lehetek ennyire akaratgyenge???!

Persze azonnal mérleg: 54,6kg (mondjuk vastag ruhában de...) WTF???!!!
(Reggel 53,2 voltam. Hogy a p...ba lehet ez???)

 NEM EZ ÍGY NEM FOLYTATÓDHAT!

Muszáj döntést hoznom, amit akár tetszik, akár nem be kell tartanom. Mert így, hogy a pillanatnyi vágyaim és elképzeléseim hajtanak, NEM fogok sehová eljutni. Kedves Harmony, továbbra is disznó akarsz maradni? Mert ha nem, tegyél sürgősen valamit, határozd el magad, mert ennek nem lesz jó vége. (Persze ez magamnak szólt, mielőtt még bárki hasonló nevű magára venné). Csak ugye kedves Harmony hajlamos elfelejteni, hogy mennyire kövér, és hogy szüksége van fogyókúrára. Utálom ezt az állapotot, de nem tagadhatom le a valóságot. Sokszor mondtam már, de mostmár tényleg: Mostantól erős leszek, és önmegtartóztató! 

Ma már semmiképp semmi kaja!

Szerk.: Na most lépett le mamám itthonról. Király! Megpróbálok hányni...

Szerk.2:
Hánytam. Gyorsan ment mint a karikacsapás. Addig csináltam, míg már nem tudott semmi kijönni. De még így is 53,6kg vagyok hányás után. Nem értem mert - ha kijött minden, és reggel 53,2 kg voltam - mi az a 40 deka? úgyértem minden kijött, akkor mi nyom még 40 dekát mégis?? Lehet az lerakódott hájként....? PFFFF!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése