2012. június 15., péntek

A számok uralnak

2 napja semmit nem ettem. Ma este azonban már nem bírtam és nekiestem a hűtőnek. Szerencsére nem ettem sokat, de sajnos édességet. (Kihánytam). Most nagyon gyenge vagyok, és sírni akarok. Sosem lesz ennek vége? Nem bírom ki ha van bennem valami kaja. Mindegy milyen kevés - nem maradhat bennem. 51 kg vagyok még mindig. Otthon anyuék mérlegén 49 voltam. De az kamu eredmény - TUDOM. Az én új digitális mérlegem a jó amin 51 vagyok (pontosan 51). Eddig is ezen mértem, eztán is ebben bízok. Inkább higgyem el a többet, mint a "kevesebbet" ami esetleg nem igaz. De leszek én 49 is. Azt garantálom. Holnap nulla kalóriát fogok bevinni, azaz fast. De gyűlölöm ezt a szót, hogy fast, olyan pro anás, olyan furi, de ezt találták ki rá. Hát azért írom így. Azért is utálom, mivel már annyiszor írtam le ezt a szót, annyit kínoztam már magam hogy megszámlálni sem tudom. És mégsem vagyok még 50 kg. Nembaj, holnap talán 51-nél kevesebb leszek. Gyűlölöm a hányást, a fastot, az egész evéssel-nemevéssel járó procedúrát, a szülők előtti titkolózást-magyarázkodást, de jelenleg ez az életem. Ebben élek. Benne vagyok nyakig. De akkor ha ez így is van, miért nem tudok sovány lenni?? Vagy legalább csinos.... miért olyan nehéz elérni egy olyan alakot-állapotot, amivel meg tudnék elégedni? Az a gond, érzem, engem már a számok uralnak. Nem is a kinézet, a súly, hanem az hogy hány kg-ot mutat a mérleg. Szóval attól függ a napom, mit látok a mérlegen ha ráállok. Persze attól is hogyha belenézek a tükörbe, akkor rosszul leszek... mármint elkeserítő amilyennek látom magam. főleg a csípőm zavar. Túl széles. Mindegy..... majdcsak leszek 50 kg alatt valamikor... egyszer talán.... álmodik a nyomor - mondhatnám magamnak. De TUDOM, már csak kicsit kell kitartónak lennem, és 49 leszek. Az meg hogy anyuék mérlegén 49 vagyok, az mellékes. Mert nem hiszem el. Ja még hozzátenném, nem 49 a végleges cél... egyenlőre 30. Túl "alacsonyra" tettem a mércét? Hát nekem még ez sem tűnik alacsonynak... bevallom, nem tudom valaha meg tudok e állni.... de folytatnom kell... mert el akarom fogadni magam, és tetszeni akarok R-nek. soványnak kell lennem. És elérem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése