2012. április 17., kedd

Új Facebook

Csináltam új Facebook adatlapot. Először szimplán csak el akartam tűnni a netről, így deaktiváltam a másikat. De aztán arra gondoltam, tartanom kéne a kapcsolatot mégis a netes barátaimmal, így csináltam helyette. Az Idővonalas úgysem tetszett. (Reméljük nem fogják idővonalasítani azt is). Úgy örülök hogy akiket bejelöltem, mind visszaigazoltak. R. is, ami nagyon fontos számomra :-) Úgy érzem ő igazi barátom.

Amugy kezd Facebook csömöröm lenni. Annyira sok információ, adat, megosztás van fenn, hogy már kezd sok lenni. Nem is tudom, talán tényleg véglegesen törölnöm kéne onnan magam. Mégis... mindennap felnézek oda, félig függő vagyok. Hülyeség, mert nem vagyok függő egy olyan dologtól, amin csak a sok szar megy... De tényleg... miért megyek én mindig fel oda? Talán csak megszokásból. Amolyan hiánypótló. A bura.hu is ilyen bár mostanában abból is elegem van. Úgy mindenből. Egyedül R az aki megmozgat, mármint belülről. Ő az akit figyelek mindig mindenhol, de ő meg nem oszt meg szinte semmit. Talán pont ezért (?) tetszik. Ő olyan okos. Gondol mindenre. Mintha mindentudó lenne. De komolyan.

Máskülönben meg... iszonyat fáradtnak érzem magam. (Ami nem újdonság).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése