2012. április 17., kedd

Mégegy rossz nap

Ma befaltam délben egy adag bolognait. A fenébe. :-// És próbáltam megállni hányás nélkül. Egészen idáig, este 8-ig ki is bírtam, elhessegettem a gondolataimat, nem mértem magam direkt. De most megint... folytatódik a pokol. (Hányás). Bár az inkább pokol, hogy egy kilóval több vagyok megint. 54. Hiába minden. Felszívódott, és egy kilóval több vagyok. Kétségbeesés... rossz érzés... kilátástalanság...



lesz ennek vége? Vagy minden napom így fog telni, számlálva a kalóriákat, éhezve (egyszer sem lakhatok jól), vagy ha eszek egy kicsit is akár akkor wc... nem akarom ezt, de segítséget sem akarok kérni. Nem tud ezen senki segíteni. Mert tudom, a segítség az lenne, - ha meggyőznének, ne foglalkozzam ezzel - azt meg legkevésbé sem akarom! Nem vagyok sovány, de hogyan is tudnának a problémámra megoldást találni? Nekem kell fejben elhatározni, hogy nem érdekel a hízás. De arra nem vagyok képes. Akarok valaki lenni, olyan akit szeretnek, aki nem csinál hülyeségeket, akit el lehet fogadni, akit kedvelnek, aki vidám és poénos és okos... ezek közül szerintetek melyik vagyok? (egyik sem).

Egyébként mostanában nem olyan jó érzés az üres gyomor mint régebben volt - egyre inkább érzem az éhséget. Maróan. Ezért is olyan iszonyat nehéz ez a nemevés dolog...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése