2012. április 7., szombat

Mai napom

Réka írt tegnap. Tanácsot kért, mert szülinapja van, és kapott egy iszonyat finom epertortát (küldött róla képet is), és nem tudja hogyan bírja ki hogy ne egyen belőle. Én a következőt tanácsoltam neki:
„Ha ellent akarsz neki állni akkor tedd olyan helyre ahonnan nehéz leszedni, pl a spájzban a szekrény tetejére. (Vagy ha hűtőbe kell tenned, lehetőleg minél több kaját pakolj elé, hogy nehéz legyen kiszedni :-D) Meg pl nekem segíteni szokott hogy pro ana oldalakat olvasok, a fórumot, ez nekem már bevált, persze nem buzdítalak arra, hogy te is látogasd, de pl nekem az segít mindig.” – ma írta hogy evett a tortából, szegény, gondolom most nagyon szar érzés neki, hiszen tudom milyen fogyókúraőrült ő is.

Tornáznom kéne, de sajnos iszonyat lusta vagyok, bár nemrég töltöttem le Rubint Réka tornavideót, elkezdtem csinálni, aztán olyan izomlázam lett hogy na! :-D Én mondjuk izmos az nem akarok lenni, max nagyon picit, tehát vékonyan izmos, de inkább csak nagyon vékony, és nem akarok izmokat. A Rubint Réka videó viszont – felvilágosítottak a pro ana fórumon – hogy izmosít. Úgyh. Azt nem fogom már csinálni. Ma sétáltam egy órát, tudom nem sok, de ma nem is ettem még semmit. Mára fastot terveztem, eddig jól bírom, bár nem csoda, tegnap megint bezabáltam (rántott sajtból), aztán rá jött a hashajtó, hát nem nagyon akar eddig hatni. Mondjuk voltam nagywc-én de semmi különleges „eredmény”. Most áttértem Guttalax hashajtóra mert régen az jó volt, de egy db-ig Stadalaxot szedtem, az olyan közepes, most meg a Guttalax sem akar hatni. :-///

Anyu összeszedett valami vírust, de már jól van meggyógyult. (Neki hasmenése volt a napokban, bár az is bevillant az agyamban, lehet hogy valami fogyasztószert szed? Régen szedett, és aggódom hogy megint). Ma volt itt apu, beszélgettünk csomót, hozott húsvétra csokinyuszit (szerencsémre most nem vagyok kiéhezve csokira nagyon), de a biztonság kedvéért megkértem mamámat dugja el :-) Nem bízom a véletlenre :-P

Ma jól telt a napom, holnapra meg anyu hívott hogy legyek nála, Gerlán, de semmi kedvem nincs menni. Gondolom készül, húsvéti menüvel, akkor meg enni kell, de azt sem akarok. NAGYON remélem, hogy nem jön senki locsolkodó – mondjuk már évek óta nem jár senki, de hát ki tudja, sosem lehet tudni – ami mondjuk rossz mert az ember nem tudja mire számítson, készüljön, ne készüljön.



Mamám vett sonkát meg főzött tojásokat, lehet befestünk egyet-kettőt, hogyha jönne valaki mégse legyünk zavarban. Én mondjuk húst azt nem eszek amugy sem, így max a tojásból ennék, de most megpróbálok minden kajálást mellőzni, mivel nagyon meghíztam, ma reggel 55,4 voltam, a tegnapi zabának köszönhetően, ma még semmit nem ettem, és pár napig biztos hogy NAGYON visszafogom magam kajálás terén. S ha sikerül, egy két napig fast, vagy max 300 kcal, utána sem sokkal több. MUSZÁJ fogynom, bár ma tesóm jött és azt mondta, olyan csini vagyok meg hogy sovány vagyok és hízzak, (a feszülős piros nacim volt rajtam), a lábam meg vékony alul, lehet az tűnt fel neki, de amugy meg egy bálna vagyok, szal rohadtul nem értettem meg nem tudtam hová tenni, amit mondott, mondjuk ő ritkán jön, így lehetségesnek tartom hogy még az 58 kg-os alakomra emlékezett. Azért jól esett, csak tudom hogy nem igaz, de mindegy. Réka (levelezőtársam) viszont már nagyon nagyon sovány lehet, már a képeken is nagyon sovány volt amiket küldött, hát akkor most…. Szóval szerintem 50 alá nem kéne mennie, - ezt írtam is neki - de tudom hogy tökre csábítja hogy négyessel kezdődjön szal megértem, mert én is addig fogom csinálni a fogyót amig négyessel nem kezdődik, de még utána is, szerintem én nem tudnék leállni pl 48-nál mert akkor azon felbuzdulva még inkább fogyni akarnék… persze most akaratgyenge voltam, meg híztam is, de nem adom fel és ez a lényeg! Akkor már boldog lennék ha megint 53 kg lennék. Utána egy db-ig sztem stagnálnék azon.

Amugy tényleg tökjó, hogy R valamennyire kötődik hozzám barátilag, vagyis tényleg számítok neki úgy érzem, mert máskülönben nem akarna meglátogatni, s tudom nekem muszáj lenne hogy bátorságom legyen, hogy őt tudjam fogadni de NINCS :-( Félek, nagyon félek, rettegek hogy csalódást okozok. Talán egy idő múlva bátrabb leszek, de MOST NEM MEGY. Küldtem neki is húsvéti üdvözletet. Lehet le se szarja de mindegy. :-P Azért hátha jólesik neki hogy gondoltam rá. Küldtem még vagy kilenc ismerősömnek, netesek, de eddig csak Réka írt vissza. Ebből látszik ki az akinek tényleg számítok :-)
Ma lehet még elmegyek könyvtárba, ki akarok venni pár szakmai könyvet (webdesign, grafikai könyvek), meg egy régen olvasott kedvenc könyvet a címe: Lőrincz Veronika – Boldogságra Éhezve (egy anorexiás lány írta, nekem nagyon tetszett, jó lenne ha bent lenne a könyvtárban). Meg jó lett volna mondjuk ma csak úgy beülni a könyvtárba és valami hangoskönyvet meghallgatni, csak sajnos már nincs olyan részleg, meg megszűnt ez a lehetőség, így erről le kell mondanom. Pedig olyan klassz hangulata volt, egymás mellett voltak székek régen, s ott akkor többen fejhallgatóval a fejükön hallgathatták amit akartak, nem volt egyedül az ember, érezte, hogy a közelében vannak mások is, most így ez megszűnt, pedig én nagyon szerettem. Lehetne mondjuk netezni is, ott is egymás mellett vannak az asztalok, de már pénzes lett, azért meg nem fizetek, mikor itthon is van netünk majdnem ingyen.

Ja meg ma még az aksit (akváriumot) is ki kéne pucolni, letakarítani az algákat, meg kicserélni részlegesen a vizet, az aranyhalaimnak, meg rendrakás is tervben van, szal lenne mit csinálni. De lehet csak holnap fogom. Amugy imádom az aksimat, olyan szépek a halaim, jó hangulatú az egész, csak a növényzet mindig váltja a helyét, mert a halaim túrják a kavicsot, így a növények vándorolnak :-PP

Hm… Most úgy elvagyok, szerencsére jól, bár inkább hullámzó. Mondjuk inkább a „jól” az túlzás, mert nem vagyok valami nagyon top-on. Van egy új gyógyszerem (Valdoxan – antidepi), általában nem bírom az új gyógyszereket, de ez most kivételesen jó. A napokban abba akartam hagyni az Invegát, de mamám nem engedi. Én pedig nála lakom, így muszáj alkalmazkodnom. Hát ma ezek történtek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése