2012. április 8., vasárnap

Megint...

Megint a fogyókúra körül forognak a gondolataim. A héten sajnos elég sokat ettem, mivel előtte hetekig koplaltam és már nem igazán bírtam azt az életmódot, nagyon kikészültem fizikálisan és lelkileg, így ennek "köszönhetően" felszaladt a súlyom 55-re (53-ról). Persze most megint kemény fogyó, ma nem ettem semmit (aki benne van ezekben az fastnak hívja az ilyen napokat), szóval ma fastoltam. Remélhetőleg holnap már 54 egész valamennyi leszek, és talán szép lassan ismét elérhetem az 53-at, majd pedig a további kg csökkenést. Nem akarok rossz példa lenni senkinek, de érzem, hogy én pl boldogabb lennék, ha fogynék, ha nem hinnék benne nem is csinálnám, és valójában én azt vallom nem az a fontos ki hány kiló, hanem hogy boldog legyen. De engem pl a fogyás tesz boldoggá, ha kevesebbet mutat a mérleg, nekem az boldogság, és TUDOM, ha lefogynék, akkor jobban mernék emberek közé is menni. A BMI táblázat szerint a normál kategória vagyok, de nekem ez nagyon rossz, mert én egyáltalán nem érzem hogy normál lennék, hanem kövér. Gyűlölöm ezt a szót, de most mégis leírtam. Ma jó napom volt, hogy kibírtam kaja nélkül, párszor meg is kordult a gyomrom, ez jel hogy "jól haladok". Szeretnék egészséges maradni, de nem vagyok, mivel a gondolkodásom sajnos nem egészséges ha fogyókúráról van szó... A végletek embere vagyok. Vagy nem eszem semmit, vagy túl sokat. Most megint a nemevés időszaka következik, de hogy meddig bírom az kérdéses. Szeretném minél tovább. Kerülöm a kaja gondolatát, nálam beválik az, ha nem is gondolok kajára. Tegnap egész nap lefoglaltam magam, volt itt apu, sétáltunk meg beszélgettünk. Hozott csokinyuszit Húsvétra, rendes tőle, de nem fogom úgysem megenni. Mamámat megkértem dugja el előlem. Így ha akarnám sem tudnám megenni. Ami viszont gond, hogy a hűtőben van egy csomó süti, meg főtt kaja... nem fogok rá gondolni, vagy ha rágondolok, akkor felmegyek majd arra a fórumra, ami segít hogy kibírjam. Jó lenne megint 53 kg-nak lenni. Mindegy, úgyis elérem, csak idő kérdése. Pár nap, ha ügyes vagyok.


Rékával (levelezőtársam), aki szintén fogyózik, vele meg szoktuk beszélni ezeket a dolgokat, ki mennyit fogyott, mit kajált, hogyan halad. Ez számomra rengeteg erőt ad, és nagyon jó hogy van egy ilyen szuper netes barátnőm. Vele szinte mindent megbeszélek mailben, olyan jó neki írni és levelet kapni tőle. :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése