2012. április 23., hétfő

53

Elértem az 53-at ismét. Talán még lejjebb is mentem, ezt nem tudom, reggel mértem magam, akkor pont 53 voltam, azóta nem is ettem semmit, plusz sétáltam egy csomót.

 CSAK EL NE RONTSAM!




Ma volt itt anyu - nagyon örültem neki, ritkán látom, ő Gerlán lakik. Azt mondta nagyon sovány vagyok, meg mamám is hogy nehogy fogyjak többet (HAHA - ezt viccnek szánták? Nem is vagyok sovány!) mindegy. De amugy az új nadrágom is lötyög rajtam. Útközben - séta közben - majdnem lecsúszott, úgy kellett állandóan húzgálni fölfele. Pedig mikor vettem, még passzos volt. Most meg már majd' elhagyom útközben... azért ez jó, csak már nem igen van olyan nadrágom amit felvehetnék... kell vennem újra pár cuccot, bár pénzem az most nincs rá.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése