2012. április 22., vasárnap

Egyre jobb

Ma reggeli mérlegelés eredménye: 53,7kg. Király! Már csak 70 deka és annyi leszek mint voltam. Ma megtehetném hogy eszek és kihányom (mivel mamám nincs itthon), de nem fogom megtenni. Nem akarok hányni. Nem akarok egészségtelenül élni. Le akarok szokni a hányásról, mert ha nagyon rászokok, akkor már nem lesz megállás. És másrészt a fogakat is tönkreteszi. 




Mára fast van betervezve, és ezt úgy veszem hogy muszáj betartanom. Már csak fél napot kell kibírnom. Meg egy éjjelt, de éjjel úgyis alszok ha sikerül (és altatóval sikerülni fog). Annyira örülök! És nem is szenvedtem olyan sokat hogy ismét lemenjen ez a pár kg, sétálgattam párszor, meg (igaz hogy ettem és hánytam is), de semmi különleges erőfeszítés. Mai nap viszont tudom KEMÉNY lesz. Már most éhes vagyok. De inkább arra gondolok, milyen jó lesz ha lefogyok!



(Bár megjegyzem, már nagyon fárasztó nekem ez a körforgás, ez az egész életmód. Jó lenne ebből kikerülni, de nem úgy hogy közben hízok. Még egyenlőre bírom, csak sokszor nagyon szenvedek.)
De nem panaszkodom, hiszen:

VALAMIT VALAMIÉRT!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése