2012. március 9., péntek

Evészavarom kialakulása - avagy hogyan kezdődött

Nos, hol is kezdjem? körülbelül 13 éve kezdődött, amikor a szüleim elváltak. Akkor anyu kövérnek érezte magát és elkezdett fogyózni. jobban mondva előtte. Akkor én vékony voltam, vagyis még a normál kategória (163 cm-hez 50 kg), de sokan mondták hogy sovány vagyok. Mégis láttam nap mint nap hogy anyu szenved, tornázik, és elgondolkoztam, hogy lehet hogy nekem is fogynom kéne? Pedig egyáltalán nem voltam kövér.  Na mindegy szóval akkoriban sokszor kihagytam az evéseket. Anyu előfizette a gimiben a menzát, de sokszor egyszerűen nem mentem enni. otthon meg ha kérdezték azt mondtam hogy ettem.

Az osztályban lassan én lettem a legsoványabb. De akkoriban nem volt otthon mérlegünk, de mindenki azt mondta hogy nagyon sovány vagyok. Aztán jött a szakközépiskola egy másik városban - EGERBEN. Távol a szülőktől, életemben először, új hely, új emberek. Új élmények. Szobatársaimmal remekül összebarátkoztam, azt hittem barátságunk örökké tart. Az egyik lányba beleszerettem. Nagyon új volt nekem ez az érzés, ő olyan szép vékony volt, és szégyelltem hogy lány létemre lányt szeretek, de ez történt. Nem akartam elválni tőle..... próbáltam RÁ hasonlítani, ezért még durvábban elkezdtem fogyózni.

Ekkor jött az a periódus, amikor titokban zabáltam, de mások előtt nem ettem. Vagyis váltakoztak a koplalások és zabálások. 

Aztán egy nap rosszul lettem. Megbetegedtem. Bevittek a kórházba. Kati, mert így hívták a lányt, nem akart rólam tudni. Összetörtem. Egyre mélyebben depressziós lettem. Utána ez már csak egy lökés volt hogy lefelé menjek a lejtőn...

Állandóan bingék és fastok sorozata következett. És ez máig tart. kb egy éve pedig hozzájött ehhez, hogy elkezdtem hashajtót "szedni". Szóval ha van egy nap pl hogy eszek, akkor mindenképpen veszek be hashajtót. Sokszor kijön aminek "ki kell", de van hogy nem. Olyankor tornázok is. Nem vagyok sovány sőt kövér vagyok.

163 cm magas vagyok, és jelenleg 55 kg. Rengeteg. Mégha kimondva nem is tűnik soknak, én látom hogy az. Látom a hasamon, a combjaimon, a csípőmön. Ezek a vészes testtájak.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése