2012. március 9., péntek

Fáradtság - vajon mitől?

Állandóan fáradt vagyok... úgy érzem nincs energiám. Pedig nem mondhatnám magam vékonynak, még normális súlyúnak sem. (A BMI-m szerint a normálisba tartozom amugy). De talán belefáradtam a sok nemevésbe és zabálásba.... abba hogy ezek váltakoznak. Sokan mondják hogy ez nem áldás, és hogy ne kívánja magának senki az evészavart, de valahol mégsem lennék rá képes, hogy "abbahagyjam" ezt az "életmódot".

Akinek evészavara van, az jól tudja hogy hiába is szenved akármennyire, nem akarja mégsem abbahagyni ezt. 

Hiszen pont ez a lényege, hogy mi így akarunk élni - mégha igaziból nem is (mert szenvedés). Ha magamra nézek, rosszul vagyok. Muszáj fogynom. Főleg ha ülök akkor látom a nagy hasam, hogy mennyire kitüremkedik.... Meg a combjaim hogy mennyire szétterülnek. Sokszor még a tornához sincs elég erőm, sőt még ahhoz sem hogy a mindennapi teendőimet ellássam. Nem értem miért. Ha sovány lennék megérteném. De nem vagyok, semmi nem indokolja a fáradtságot tényleg....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése