2012. március 5., hétfő

Egyensúly

Az utóbbi napokban nagyon gyenge voltam. 100 kcalokon éltem naponta, és iszonyatosan szédültem és émelyegtem. Ma kicsivel többet ettem, illetve jóval többet, megettem vagy 700 kcalt, mert már nem bírtam ülni sem a rosszullétektől. Most így hogy ettem normálisan már semmi bajom és ismét erős vagyok :-) De nem tervezem hogy hosszútávon így fogok enni. Muszáj fogynom. Tornázok is. Jelenleg 53,6 kg vagyok, nekem ez sok. voltam már több is kevesebb is. Szeretnék 50 alá menni.

Amugy most Beloved-ot hallgatok az "Outerspace Girl"-t. Milyen régen hallgattam már! Olyan jó ismét. Erőt ad, reménységet és boldogságot. Arról szól a dal, hogy egy földi fiú szüntelenül gondolatban üzeneteket küld egy földönkívüli lánynak, a szerelmének. Elvágyódik innen egy másik távoli világba... én is elvágyódom, ugyanakkor látom is ennek a Földnek a szépségét de sajnos a brutális valóságát is, azt hogy ahhoz hogy éljünk, élőlényeket gyilkolunk le és eszünk meg. Ezt soha nem tudtam elfogadni és mindig szörnyű érzést okozott. Ha belegondolok akkor ez szörnyű. ugyanakkor ezen a bolygón jelen van a szépség és gyönyörűség is, a Nap melengető fénye, a ragyogás, a tavaszi szellő és a szerelem. Annyi szépséget rejt ez a világ de annyi szörnyűséget is. Nem tudom miért van ez így és hogyan tud meglenni a két pólus egymás mellett. Pont mint a jin és a jang. A sötét és a világos oldal. Ez létezik. Mindenben. Bár én nem bánnám, sőt vágyom hogy CSAK jó legyen mindig mindenhol. =)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése