2012. január 22., vasárnap

Turnaround

Több dologról szeretnék írni. Először is egyik álmomat írnám le. Álmomban nagyon szomorú voltam, és valamit meg akartam talán csinálni, amit nem tudtam és velem volt nbalazs (akivel néha chatelek), és akkor már elkeserdésemben összerogytam, és elkezdtem sírni hogy nagyon szenvedek és szeretném letenni a szenvedéseimet, de nem bírom. Ekkor Balázs kedvesen odalépett és azt mondta, ha tényleg ezt szeretném, akkor megtehetem. Kérdeztem, hogyan, ő pedig azt válaszolta, csak AKARD! És ekkor valami végtelen könnyebséget éreztem, mintha Balázs Jézus lett volna és elvette volna tőlem a fájdalmakat. Tegnap is akartam írni a blogomba, hogy végtelenül Fáradt vagyok. De nem írtam.... szeretném letenni a szenvedéseket. A valós életben, és jóvá válni! Ja igen még azt is mondtam álmomban, hogy szeretnék jó emberré válni. Nagyjából ennyi volt az álom, amire emlékszem.

A másik dolog, amiről írni akartam, a bura.hu-n vannak személyek, akik eléggé "gyanúsak". Nem tudok jobb szót erre. Pl van egy turnaround nevű valaki, aki időről időre blogot, ír és szerintem rólam ír. (Konkrétan azt gondolom ő Kati - a volt egri szobatársam). Tudom hogy ez nem paranoia, minden stimmel amit ír, és úgy érzem gúny és megvetés van írásaiban - felém. Fáj és nem akarom, de érzem, hogy megvet, mert tehetetlen vagyok, nem tudok kockáztatni, és nem tudok az lenni aki akarok..... teli vagyok félelemmel, és ezért nem tudom megteni az egyszerű dolgokat sem. Elitél azt hiszem, és tudom hogy sokan elitélnek még, és talán nem kellene akkora jelentőséget tulajdonítanom ezeknek az embereknek, de mégis fáj. Félek, hogy soha nem fognak szeretni, gyenge vagyok, de szeretnék erős lenni, bátor akarok lenni, de gyáva vagyok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése