2012. január 10., kedd

Jegyzetek II. (búra.hu)

A Rivotrilról: én azt veszem észre, minél többet veszek be annál hatástalanabb lesz. Pl ma beveszek két szemet, hat, másnap beveszek ugyanennyit már nem hat. másnap már hármat kéne bevennem hogy hasson valamit...... hát nem tom azért nem akarok odáig jutni hogy egy dobozzal se legyen semmi hatása..... meg jó alaposan rá is kattantam most a Rivo-ra. Nem akarom de olyan ez mint egy drog, mert nyugtat, és szükségem van rá.... de már próbálkoztam elhagyni, de nem sikerült... túlzottan függök tőle! Más gyógyszert nyugodt tudattal elhagyhatnék nem hiányozna.... vajon mi van a R-ban ami olyan hatásos? :-PPPP illetve ami miatt függő lettem..... mert tény hogy sztem kissé Rivotril függő vagyok.

Rivotril - drognak is elmegy.

Spellbound (Esteban Gonda - Gonda István a neve egyébként) a Rómaikról meg Brian életéről rakott be egy filmet a facebookra..... vajon a Rómaiak R-re utalnak? "Utáljuk a Rómaikat" - szóval Spell lehet "féltékeny", vagy nem tom de ez amugy lehet hogy hülyeség..... ez már csak az én agyszüleményem... Eszterért van oda. (ez eszter színe). Az én színem ez: harmony színe. Amugy ez ilyen rejtett háromszög, a kapcsolatban. Bár jobban belegondolva inkább egy timeline azaza csak line. Vonal. Spell-függő leszek még itt a végén :-P ; vagy már túl későn szóltam? :-))))) És hol van R, kérem szépen? :-((( -.-"

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése