2012. január 13., péntek

Gyáva vagyok

Ma hívott R., de a telóm éppen offline módban volt (nem  hallottam hogy csörög), és most tök rossz érzés, mert hiányzik (R.), de nem merem felhívni. Nem azért merthogy lehet nem venné fel, hanem mert nem tudok kommunikálni.... félek, félek, félek, és szeretem, szeretem, szeretem, nagyon szeretem! De egyszerűen képtelen vagyok beszélni most. Nem tudom mit csináljak, lehet írok neki egy emailt. Nem tudom miért hívhatott, ált akkor hív ha valami "indoka" is van rá. Tehát úgy nem hív pl hogy megkérdezze, hogy vagyok, csak ha valamire kiváncsi, vagy mondani akar valamit. Nem mintha ez baj lenne, ő ilyen, én is ilyen vagyok. Én sem merem hívni "csak úgy"...
Mostanában itthon vagyok, már sztem 2 hete nem mentem ki az utcára. :-PP Ami mondjuk nem vicces, de mégis, hogy ilyen béna vagyok.... mindig csak "tervezem" hogy elmegyek pl csoportra, vagy imaházba (egyik barátom ajánlotta, hogy jót tenne), de sosem jutok el odáig. Mondjuk az "imaházakat" nem bírom valamiért, meg most álmodtam valami ilyesmit, hogy nekem el kellett mennem, és rosszul éreztem magam. Álmomban, valami hittérítés volt ott, és nem lehetett szabadon választani, hogy melyik vallást akarjuk :-PP számomra mindig is ilyen "erőszakosnak" tűntek ezek az "intézmények" :-DDD

Ma cseréltem a halak vizét, múltkor áttelepítettem másik szobába őket (volt egy olyan parám, hogy bármikor megrepedhet az akvárium és a víz kifolyik bele a szám.gépbe - pont mellette van az aksi), de ma visszatelepítettem ide a szobámba, mert ott nem érezték jól magukat a halaim, mindig a sarokban 'dekkoltak' :-PP Szóval ma ez volt, meg aludtam. Eléggé üres vagyok most, nincs kedvem semmihez, max írni... de az meg nem megy, mert nem nagyon vannak gondolataim. Azt veszem észre hogy ez a gyógyszer (invega) csak blokkolja a gondolkodást.

Én meg nem tudom mit csináljak R-el (felhívjam? Írjak neki?) nem tudom........ azt hiszem hagyom a fenébe, így csak kínlódás, hogy szeretem, s nem mondhatom meg neki, bár tudja de olyan jó lenne mindig kifejezni neki.... és ő nem szerelmes belém, és ez ok, de mégis fáj, és hiányzik, és szeretném érezni hogy mellettem van.... és megint itt "rinyálok", holott ma fel is hívott, de nem merem visszahívni.....
mind1.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése