2011. december 31., szombat

SMS-ek amiket nem mertem elküldeni R.-nek

Korábbi sms-ek amiket nem mertem elküldeni R-nek:

1.) Minden nap a hangodra alszom el. :-)
2.) Olyan jó érzés Érezni Téged, és Szeretni Téged :-* és úgy érzem Te is szeretsz :-* Mégha nem is mered elmondani nekem, Érzem ;-) Te vagy az én Beloved One ;-)
3.) Szia R :-) Nem vagyok valami bátor figura.. de egyre nehezebben bírom magamba fojtani az érzelmeim. Tudod hatással Vagy rám - és nem kicsit ;-)
4.) Szeretnék Mindig Veled lenni....
5.) Minden gondolatom lekötöd, nem tudok nem Rád gondolni...
6.) A szemeid annyira Gyönyörűek hogy... nincs rá szó! Még sohasem láttam ilyen lélegzetelállítóan Gyönyörű szemeket..!
7.) You are my most beautiful 'Re-ality' ;-* Love to Love you my sweetest 'R' :-* in time (14:14). Kiss-kiss
8.) Szia édesem :-* olyan csoda (miracle) számomra hogy létezel. Ébren álmodom veled. Te vagy a leggyönyörűbb valóságom ;-* Szeretlek. Ma is te vagy a napom főszereplője. Legszívesebben végigsímogatnálak, majd 1 hosszú csókkal koronáznám meg. Szeretlek Drága!
9.) Mindenben téged olvaslak, mindenkiben téged látlak, olyan ez mint egy álom, a szavak kezdőbetűiben szép neved 'ragyog', tudom hogy Te vagy, érezlek, együtt alkotjuk a valóságot, a híreket s.. Mindent ;-) egymás nélkül elveszettek vagyunk, de együtt - Megtaláltak, s teljesek.
10.) Szia Kedvesem! Remélem jól vagy. Sokat gondolok rád. Mindennap meg kell felelnem magamnak, bebizonyítani hogy van eszem, sokat olvasok hogy utolérjelek. Te vagy a "motiváció"! ;-) szeretnék ölelkezni veled, még soha nem öleltem fiút szerelmesen - de téged ölelnélek Remény.
11.) Annyira szeretlek hogy fáj, annyira kívánlak hogy nem bírok magammal, állandóan a képed nézem órákig, fekszem a sötétben és a mobilomon gyönyörködöm a szemeidben, a gyönyörű édes szádban, a gyönyörű szabályos orrodban, a bőröd símogatom a mobilon keresztül amely szintén gyönyörű, nem tudok betelni veled, gyönyörű mindened! :-***
12.) Mindig a telefont meg az emailt lesem, hátha üzensz "valamit" ;-) remélem jól vagy. Ha nem, akkor is Veled vagyok és küldöm folyamatosan a szeretetem melegét feléd. Légy jól Kedves Hope, olyan csodálatos és gyönyörű vagy!
13.) Szia R. Hogy vagy? Aggódom érted, Édes Reményem. Te vagy a mindenem. Olyan csendben vagy, gyönyörű szemű.. merre "kalandozol mostanság"? ;-) Nagyon Szeretlek.
14.) Szeretlek :-*
15.) Pihenek, próbálom testileg lenyugtatni magam. Egyre nehezebb kibírni az ölelésed nélkül. Így magam ölelem és símogatom..
16.) Úgy megölelnélek, megnyugtatnálak a testemmel... Oldanám benned a feszültséget testiséggel. M.
17.) Mindig lesz annyi energy-m hogy írjak neked, hogy megtudjam rendben vagy e. Soha nem fogsz elveszíteni ezt megígérhetem :-) te drága barna hajú Márvány Drakónom! Ez fantázianév, illik rád, aranyos mint te. Meg a vega breko is, ezt a nevet is én adtam neked. Szeretlek kedvesen becézgetve, különleges neveken hívni :-) a Te harmonyd!
18.) Most misztikus és rejtélyes leszek, egy darabig nem írok de csak azért, hogy még jobban hiányozzak ;-) puszi. Aludj jól, szép álmokat! :-*
19.) Biztonságban érzem magam Veled. Úgy érzem minden ragyog, mert szeretlek :-)
20.) Különleges fiú vagy. A legkülönlegesebb akit valaha ismertem :-)
21.) Nagyon Szeretlek <3 olyan helyes vagy, mindig tetszettél, első látásra avagy *Love at first sight* :-))) szeretném ha éreznéd testem melegét, bevezetnélek a szerelmi dolgokba vagyis ketten megoldanánk, én érzem hogy nagyon jó lenne együtt :-* vagy csak ülni egymás mellett és érezni... szükségünk van egymásra Drága.
22.) Mindig gondolok rád. De biztos "rájöttél" ;-) Caressing (alike iron) ;-)
23.) Szeretem a kreatív emberkéket mert olyan dolgok jutnak eszükbe ami másnak nem. Pl az hogy hogyan legyünk titkos barátok ;-)
24.) Bármit elmondhatsz. Amugy itt az Ősz és minden békésebb lesz. Lehet játszani a "hangulatokkal" ;-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése