2011. december 31., szombat

Cím nélkül

Ez a Spellbound nagyon érdekes egyén, nagyon érdekeseket ír, állítólag Eszterért van oda aki a bura.hu-t alapította. Csak ő tud úgy udvarolni, mint senki más, megvan hozzá a képessége, minden nő erre vágyik, még mikor illetlen akkor is udvarol, és ez tetszik, megvan benne az az X faktor, ami csak az igazán különleges egyéneknek adatik meg. Kicsit olyan mintha nekem udvarolna, nem tudom miért érzem ezt, talán a korábbi dolgok miatt amikor a gondolataimat visszaolvastam tőle, de talán nem nekem udvarol, de nekem akkor is bejön ez a dolog. Bár attól független én R-t szeretem, és senkit nem tudok úgy szeretni mint R-t. R az egyetlen aki erősen megdobogtatja a szívem a szó valódi jelentésében. Mert ténylegesen is hevesebben dobog tőle a szívem.

Valójában nem tudom és nem akarom elfogadni azt a tényt, hogy nincs esélyem R-nél. Úgy érzem Ő életem szerelme, az álmaimban ha szépek Ő szerepel, és minden gondolatom a nap 24 órájában Ő tölti ki. Nem tudok lemondani róla, nem tudok nélküle élni. Szükségem van a jelenlétére, hogy érezzem velem van. Én Őt úgy ahogy van, nagyon szeretem, mindennel együtt, bármit tesz vagy nem tesz, nekem Ő kell. Nem tudok belenyugodni a gondolatba hogy elveszíthetem, úgy érzem Ő az enyém, pedig valójában nem, de én mégis úgy érzem. Úgy érzem jöhet bármi, bármilyen akadály, én leküzdöm, érte. Örökké szeretni fogom Őt, hiszen Ő a mindenem, az Életem!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése