2011. november 20., vasárnap

Végre

Hírek: R. jelentkezett, és megköszönte hogy írtam neki amíg nem volt. Nagyon boldoggá tett, főleg a jelenlétével! Bár most megint nincs jelen, de szerintem azért, mert nincs általában véve jól, ami miatt szomorú vagyok, de nagyon sokat jelent számomra az, hogy hírt adott magáról, nem hagyott kétségek között őrlődni, hogy él e vagy mi van vele... Szóval ez mindenképp pozitívum és értékelni kell - értékelem is :-)

Nagyon szeretem, még mindig, és tudom, hogy ez a szerelem nem fog soha elmúlni, nem úgy mint a korábbiak, bár azokból is maradt még rész bennem, de Rem más, ő tényleg egy olyan különleges személy, akit nem lehet elfelejteni vagy nem szeretni. Ő maga a különlegesség, az egyediség, az intelligencia, de ezt nem úgy írom, hogy meg kelljen neki felelnie egy kialakított képnek, egyszerűen én ilyennek látom, bármit tesz, bármit ír, bármit csinál. Ez a lényének a része, és ha akarna sem tudna másmilyen lenni, vagy max ha nagyon igyekezne akkor talán tudna másmilyen is lenni, de mindenképpen tökéletes, és ezen a tényen semmi nem változtat. Az sem ha valójában "tökéletlen", mert ő a "hibákkal" együtt TÖKÉLETES. Mert én nem látok egy szem hibát sem benne, még akkor sem látnék ha megpróbálna meggyőzni valaki arról, hogy van hibája, én nem látnám, mert én tökéletesnek látom. Játszik a számokkal, bár még nem jöttem rá, mi célja van ezzel, mindenesetre én is kipróbáltam ezt a taktikát, hátha ez jön be neki, gondolom. :-D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése